Sunday 24 April 2011

Giveaway : Saya Mahu Strawberry White Coffee Genting Higlands dan Teruja untuk memiliki Astro B.yond PVR

Boleh pulak terlupa letak link : hish : aku memang slalu sgt lupa bende alah ni !

*UPDATE*

Rajin pulak malam ni nak join giveaway. haha.  here

Coffee giveaway
Astro Beyond PVR XD
syaratnya tak susah : ini ajer :


1) Buat satu entry bertajuk "Saya Mahu Strawberry White Coffee Genting Higlands dan Teruja untuk memiliki Astro B.yond PVR" beserta dua daripada gambar di atas (Satu Coffee, satu Astro PVR)
2) Di entry itu, lengkapkan Slogan ini " Saya Teruja Untuk Memiliki Astro B.yond PVR kerana ......................... (tidak lebih dari 30 patah perkataan)
3) Linkkan permalink entry ini dan komen di entry ini.
4) 2 entry terpantas dan 4 entry yang mempunyai Slogan terbaik akan memenangi 2 Sachet Strawberry White Coffee Genting Highlands ini.
 "P/s : Slogan yang paling terbaik antara 4 itu akan turut memenangi RM10 Cash/Top Up.5) Tarikh tutup 30 April 2011 .


Saya Teruja Untuk Memiliki Astro B.yond PVR kerana semua keluarga saya boleh menonton filem kegemaran masing-masing dan tidak perlu lagi bertekak nak tengok cerita lain-lain diwaktu yang sama. Hanya perlu record, previous, pause dan playback!





Ini sahaja mampu kutitipkan. Haha, nak makan maggi !!!

No comments:

Post a Comment