Wednesday 9 March 2011

JANGAN Pandang Camera xx

** Maaf kawan2, ni link dier... klik me

Aku tetibe jalan-jalan kat folder, terjumpe lak gambar my siblings ni :) dan teringat contest ini.

klik me

teringin lak nak masuk :) tarikh tutup 29 April.

dan inilah dia : presenting :

di tepi pantai yg indah.

kene tagg 3 orang la,, herm,
dan kini aku tag :

Mama Hani : (Baru kenal)
Cik Pja (my iium fwen- bru kenal)
Boy(peep) :  (hehehheh : penat dier jaja cupcake)


pss : maaflah kali ni aku tag kwn2 aku jer. 

8 comments:

  1. gud luck...jgn pandang kamera..hihi

    ReplyDelete
  2. ala qaxlol, tukar org a..
    aku sibuk a skang ni.. org berbisnes kan.. sori la eh.. lgipon ak x tau mende tag2 nihh..

    ReplyDelete
  3. sissyira : tenkiu :)

    peep: alaa,, ko g jer ah.. masuk contest tu :) taa susah pon. ko g tag ah blog qtam n alep ker...

    ReplyDelete
  4. mcm mana nak masuk? apa peraturannya?
    mamahani baru first time ...hehe...

    ReplyDelete
  5. peraturan? takda peraturan pon... :)

    ReplyDelete
  6. oow maaf sgt2.. ni link die http://complicatedzone.blogspot.com/2011/02/contest-jangan-pandang-camera.html

    ReplyDelete