Sunday 24 April 2011

HiGoat Susu Terbaik selepas susu ibu.


Salam, dahulu, saya pernah jugak terbaca & terpandang Hi-goat, dari HR ni. tapi waktu tu pandang sambil lewa jerla. Yela kan. Higoat ni baik untuk pengedar & pembeli. tau. Pembeli dapat kesihatan yg maksimum, pengedar, untung yg maksimum. Satu-satunya produk yg saya rasa paling murah untuk jadi ejen.

Nak kata saya ni ekspet bidang ni, takpon. tapi abah saya memang selalu sangat sangat sangat jd agen ni. Memang ramai tak suka (Multi-level Marketing) MLM/jualan langsung. Memang ramai yg memandang
negatif pada MLM. Banyak MLM yg menipu. Namun kawan-kawan, kita tak pandang.. Banyak JUTAWAN muda daripada MLM. Banyak yg kaya raya dengan MLM.

MLM ni apa sebenarnya tuan puan ?
MLM ni adalah satu program yang berjalan dengan mengedar produk atau perkhidmatan dari syarikat kepada pelanggan melalui ahli atau pengedar. Pengedar akan dibayar bonus, mengikut tingkat, di atas usaha mereka mengedar barangan atau perkhidmatan. Jumlah bonus yang akan diterima bergantung kepada usaha masing-masing. Justeru seseorang itu boleh memperolehi pendapatan yang lebih banyak dari individu yang menaja mereka.

Orang ramai selalu terkeliru dan menganggap MLM adalah skim piramid. Skim piramid adalah salah di sisi undang-undang, manakala MLM pula sah di sisi undang-undang. Bezanya cuma, skim piramid tidak mempunyai produk, tetapi MLM ada produk untuk dijual.

Siapa yang taknak kaya? Siapa yang taknak hidup senang? Tiada juga sesiapa yg tidak mahu income 5angka. Semua mahu. semua impikan. tapi apakah jalannya ? Jawapan saya program MLM. 

Kita masuk, jadi agen, jual produk & cari org. kenapa kita kene cari orang? Tuan puan diluar sana yg saya hormati, Syarikat sesuatu produk, seperti CNI, HPA dan etc mahu produk mereka meningkat dipasaran. Oleh itu, mereka perlukan agen, untuk memberi info kepada orang ramai tentang potensi produk mereka.
Seandainya tiada agen, produk mereka mungkin sukar dipromosikan jika hanya menerusi media massa. 


Tuan puan sendiri sedia maklum, manusia sendiri memerlukan body-language skill untuk mempengaruhi seseorang. Sebagai contoh terbaik, Nabi Muhammad Sallallahualaihi wassalam, nabi teragung yang menyebarkan dakwah kepada umat islam. Allah turunkan nabi-nabi untuk mempengaruhi manusia supaya mengenal Allah. Kenapa Allah tidak turunkan makhluk lain seperti malaikat ? Kerana Allah tahu, manusia senang dipengaruhi oleh manusia sendiri. Bahasa, rupa dan sifat yang sama..

Terlajak pula saya : hahahaha : 
Kali ni saya nak ajak tuan puan jom sertai Higoat ni. Apa kelebihannya ? Kenapa kambing? kenapa bukan susu lembu, susu unta ? Haaa, ini jawapannya..

  Testimoni :

Adik saya sendiri, Nursalam dan Nurul Ain Nor Shahfandi.
Selepas makan Pil Susu Kambing HR. Perisa Strawberry n coklat. Alhamdulillah, keputusan UPSR 2010 adik saya Nursalam, 5A dan PMR 2010 adik saya Nurul Ain, 9A. Saya tidak nafikan, mereka berdua bukanlah dikurniakan kecerdikan semula jadi. Tetapi berkat usaha dan ikhtiar ibu bapa saya memberi makanan tambahan seperti kismis, madu dan juga pil susu kambing HR ini, akhirnya, membawa kepada kejayaan. Saya dan famili saya sendiri memang tidak sangka akan keputusan mereka. tapi, alhamdulillah Allah permudahkan urusan mereka.

Produk HR juga mampu menyembuhkan pelbagai penyakit seperti kencing manis, badan bersisik, darah tinggi, gastrik, athma/lelah, sakit jantung, dan etc.

Segala informasi lanjut, boleh hubungi saya :

Shafiqah 0169594323. 

cheers ! :)

No comments:

Post a Comment