Sunday 1 May 2011

Anak Rozita Che Wan dibuli.

Pergh. aku memang ketinggalan zaman. aku tau. tapi jangan la kutuk2 aku. :( aku baru tau tadi.

Aku bukan nak cerita pasal insiden tu. haha cuma terpanggil kerana sekolah Ammar Effendy tu skola aku dulu ! haha. Lagipun, aku baru first time dengar nama Rozita Che Wan. sorry ek. aku tak minat la bab2 artis ni... Aku tak nafikan bebudak form5 memang selalu tunjuk ego diorang. 


Tapi, kadang2 bukan salah budak form5 tu. Budak form1 pun banyak yang degil2 taknak dengar ckp. orang suruh g surau taknak. malah ada jugak mengalahkan budak form5. (balik lambat. dating. etc) hahaha. padahal kecik lagi. hihi. ni takde kaitan ngan ammar effendy tu ek pasal dia form3. huhuhu.

Kisah ammar effendy ni lak sebenarnya adalah pergaduhan biasa, biasalah budak2 nak membesarkan... Lagipun dia gaduh dengan bebudak sebaya dia aje. bukan ngan budak form5 pun. Kalau tiada angin, masakan pokok boleh ber goyang kan... Mesti ada sebab2 tertentu..

hish. Malunye aku. sekolah aku di cop - sekolah paling ganas di Malaysia. Tahun lepas2 pun ada lagi kisah buli kuar paper. ish. kadang2 pihak media massa/ pihak tak bertanggungjawab cuba mereka2 cerita supaya cerita tu jadi HOT & Sensasi. ish. geram jugak.

kalau nak tahu kisah daripada pihak MRSM sendiri. bolehlah ke sini

Lagipun, bagus jugak Ammar Effendy ni kuar dari MRSM. Mrsm ni untuk anak golongan bumiputera yg berpendapatan rendah. macam aku. ek..


No comments:

Post a Comment