Monday 16 May 2011

Kenapa Wajib Join ?

Alhamdulillah. Dalam akaun paypal saya kini ada dalam RM60 macam tu lah... Tipulah kalau kata dapat bisnes tanpa modal boleh dapat RM10+++ kan... Tapi, kita kene usaha jugak. Kalau tak usaha memang tak jalan saudara saudari. (Sifu saya suda dapat RM2++.00 jelous oh!!)

Kenapa Mesti Join ?

1. Tiada sebarang Modal

  • Ipanel tidak seperti program lain yang menawarkan UPGRADE atau AHLI PREMIUM. Semua ahli di Ipanel tidak perlu upgrade atau mengeluarkan sebarang modal. Program ini diyakini 100% tidak memerlukan sebarang belanja. 
2. Pulangan yang maksimum
  • Setiap survey yang dijawab bernilai 300-650 mata = RM3-RM6.50 . (Mengikut tawaran) Apabila anda selesai melengkapkan survey, mata akan terus dikreditkan ke akaun anda. 
  • Ipanel juga menggalakkan rujukan kepada kawan-kawan. Setiap seorang yang mendaftar dibawah nama anda, akan diberi pulangan dalam 200-600 mata bersamaan RM2-RM6 (Mengikut promosi).
3. Penebusan mata sehingga RM5.
  • Semua ahli boleh menebus mata dengan wang ringgit minimum sehingga RM5. Ahli dibenarkan menebus mata dalam jumlah RM5, RM10, RM50 dan RM100. Setiap transaksi yang berjaya dikenakan potongan mata 20 sahaja. Oleh itu, dengan hanya menjawab satu survey, anda boleh boleh menebus mata anda terus ke akaun paypal anda. *Penebusan hanya dibuat ke akaun paypal sahaja*
4. Selamat & tiada risiko.
  • Akaun paypal diyakini 100%. Sekiranya anda ragu-ragu, anda boleh bertanya kepada pakar tentang PAYPAL. Paypal digunakan diseluruh negara, malah ebay juga menggunakan paypal dalam proses pembelian. 
  • Segala profil diri anda, seperti IC tidak akan dihebahkan kepada mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab. Maklumat anda hanya akan digunakan bagi mengelakkan sebarang penipuan semasa mendaftar.
Saya sudah terangkan sedikit sebanyak tentang Ipanel. Adakah anda bersedia untuk mendaftar ? Kalau ya boleh klik sini. Kalau belum, teruskan membaca post dibawah. 

Terima kasih :D

No comments:

Post a Comment