Friday 16 October 2015

Kisah Suka Duka Aku Berblogging

ANNYEONG HASEYO..

Masih ada lagi 3 blog aku belum import. Total semua sekali 7. Ya, aku suka berblog. Tapi aku kerap bertukar angin. Blog juga ikut musim. Kalau rasa nak menulis, aku tulis. Kalau rasa nak melukis, aku lukis. Waduh kok.

JADI!
HARI INI!
AKU NAK IMPORT SEMUA BLOG AKU KE BLOG INI.
KALAU RAJIN AKU DELETE BLOG YANG LAMA.
KALAU TAK RAJIN NASIBLAH...

Aku dah tapis sikit-sikit mana yang tak berkenan atau gambar dah hilang. Tak tahu lah kalau masih ada saki baki yang link gambar mati tu maaf deh.

Bila baca balik post-post lama, macam diari pulak. Tapi kalaulah aku buat diari, confirm banyak la pasal emosi. Haha. Yelah, dulu aku kan puitis, artist, kreatif bagai. Sekarang ni nak buat template blog pun susah. Idea datang tak mencurah-curah. Lama aku godek-godek. Lepas belajar html & css ni senang sikit nak buat. Bukan blog je aku boleh buat, website pun boleh. Apps je aku tak berapa mahir lagi.

Rasa macam nak stop kat sini. Ok bye. Lapar deh.

No comments:

Post a Comment