Thursday 31 March 2011

kini kau jauh McD.



Haha, now i'm free! free from work, and free from stress :) kenapa saya berhenti >? kerana saya begitu keciwa dengan lotshow, loadshow or lotsho. watever. tatau la ejaan nye. Haha, mak aku cakap, baru keje sebulan, dah give up. adeyh. maaf la mak, rasa malas pulak. nenek aku pulak cakap, hangat2 taik ayam jek. 

Aku bukan apa, sepanjang keje ni, takde masa pun nak update blog ni. sempat main game jer. Pastuh pukul 2 ptg dah terpacak kat bustop tunggu van. Pukul 1.15 pagi baru sampai umah, tido : kul2---->kul10 baru aku bangun. hahaha, elok la tu. kje 8jam, tdo 8jam. memang la macam baby pulak.

Best memang best keje kat situ. kawan pun ramai. yerla kan. tapi hati rasa enggan pulak. Seriously best tapi penat laa, sepanjang keje berdiri jer, mane tak nye.

*****

Semalam, seorang  mat saleh . Bukan mat saleh, tapi indon kot. macam biasa, aku panggil la, Hi SIR!! sambil senyum memikat lagi  lelaki indon berupa mat saleh tu pun datang kat aku dengan senyuman manja,. haha tanpa kuduga, dia memberi salam. assalamualaikum. terkedu aku. waalaikumussalam. balasan aku. 

lepastu aku terkezut kembali apabila dia berbisik kepadaku. makanan kat sini halal ka ? haha, first time aku jumpa customer macam ini. dahla hensem. alim pulak tu. boleh cair aku. haha. 

oklah nak layan B.O.F la plak. salam.


2 comments:

  1. ni yg buat saye rase nk keje di mcd ni.hehe http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete